Call&Report

Verminderen van de papierstroom. Snelle registratie van verbruik, verbeteren klantenservice. Dit zijn zomaar een aantal mogelijkheden om Call&Report toe te passen.

Dit systeem vervangt een papieren systeem. Een toontelefoon (vast of GSM) volstaat.
Taken of opdracht opvolgen:
Start
– Uw roept medewerkers op of zij melden zichzelf aan.
Aanvang
– Op de gewenste locatie aangekomen melden zij zich.
Einde
– Na afloop melden zij zich af.

U kunt zelf per soort opdracht instellen welke informatie wordt doorgegeven op ieder van deze drie momenten. Uitbreiding met een GPS module maakt het mogelijk om route informatie vast te leggen. Inbouw in auto’s is niet nodig.

U kunt de output zowel in pdf als Xls formaat krijgen, waardoor verdere verwerking in de organisatie direct gebaseerd is op de realtime bron informatie.

Call&Report kenmerkt zich door de grote mate van flexibiliteit in de manier waarop u kiest om informatie vast te leggen.
Inrichten is in een paar uur geregeld. Aanpassingen kunnen daarna eenvoudig gedaan worden.
U hoeft geen investeringen te doen in de eigen IT infrastructuur. Een internetverbinding volstaat en bestaande telefoons volstaan.